Якщо ви вирішили повернути товар після покупки, уважно ознайомтеся з офіційними правилами повернення в нашому магазині. 

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України "Про захист прав споживачів".

 

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці;
  • товар не був у користуванні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості та інше;
  • замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.

 

Як відправити заяву на повернення?

  • Ви можете надіслати нам листа на пошту support@yac.com.ua з темою "Повернення товару", фото і детальний опис ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
  • звернутися до оператора контакт-центру за телефоном +380505366780.

 

Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:

  • товари, які відносяться до засобів індивідуального захисту (маски, респіратори);
  • предмети гігієни;

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню.

*Уцінений товар обміну та поверненню не підлягає.

 

Брак і неналежна якість товару

Щоб оформити обмін/повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і надішліть його на пошту support@yac.com.ua з темою "Повернення, замовлення №...", або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації звернення +380505366780.

Для обробки заявки на повернення/обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.

У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість товару або невідповідность замовленню, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Повернення/обмін проходять через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані під час обробки заявки на повернення.

 

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника

  • у разі виникнення гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів ви знайдете в гарантійному талоні;
  • якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника та не може бути відремонтований сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо вам його повну вартість.

Для цього вам необхідно надати:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Гарантійний талон.
  3. Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
  4. Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.

 

Порядок повернення грошей

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад.

Під час оформлення повернення товару вам необхідно обрати бажаний спосіб повернення грошових коштів:

  1. На ті ж реквізити, з яких була отримана оплата.
  2. На банківську картку.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.